anarchy in the UK

första skoldagen AVKLARAD!
mycket trevligt att träffa alla som man inte träffat under hela sommarn, typ astbrik, tage, hass, sine, jennifer, fidde, mathilda, lii osv! ( edit. åh glömde blerta, förlåt!♥ )
förutom att man var tvungen att gå från 8-14.35 även fast lärarna bara satt tysta och väntade tills tiden rann ut så var det en helt OK dag.

ds

här är iaf min första skoldags outfit, vet att den e jätte tråkig men hade absolut inga kläder rena!
vet inte heller hur man lägger till en HYPE knapp, men har lagt till en Lookbook widget i menyn,
checka ut den & hypa min bild! :)



( OCH ADMIT, VÄSKAN ÄR KÄRLEK ♥ )




Kommentarer
Postat av: Superman aka. Robin

SNYGG.SE<3

2011-08-23 @ 21:31:11
Postat av: Sanna

Snälla hjälp mig nå min dröm !



www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-08-24 @ 15:32:24
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0