2011

everyone has their own versions, here's mine:


fs

2011 har faktiskt varit ett helt OK år. jag har skaffat rätt så många nya vänner som
under året betytt väldigt mycket för mig och som jag hoppas att fortfarande kommer göra
det. jag har även haft en underbar sommar tillsammans med världens bästa ebba som jag
träffade för första gången irl 2011, och jag har haft världens bästa avslut på 2011 tillsammans
med världens bästa felicia som jag känt i typ 4 år men aldrig träffat förrän nu! ♥
jag har haft en hel del problem med kärleken ( och har fortfarande ) då jag har väldigt svårt
att följa mitt hjärta men tillsammans med mina vänner så kommer jag igenom även det. ♥
skolan har jag kanske inte lagt ner så värst mycket krut på men ändå lyckas nå mig till 11 vg,
vilket som var en förbättring på förra året!
jag har kanske inte förändrats så värst mycket på utsidan under 2011, inte på insidan heller,
mer än att jag lärt mig lita mer på människor och försökt att ta mer chanser!
jag har varit på en konsert; vilket som jag lovat mig själv ska bli en gång om året. denna gången
blev det håkan hellström och även fast jag kanske inte var så värst addicted då honom just då
kändes det underbart att spendera tiden med en kompis som jag gått igenom håkan-fasen med♥
jag har dipndyat mitt hår, vilket som kanske inte gick sådär jätte lyckat, men det blev ändå resultat!
jag har blivit förälskad i storbritannien och allt som landet har att ge, söta pojkar, grym accent och
.. aa! haha, men hoppas att detta kommer hålla livet ut och att jag nån vacker dag flyttar dit!
jag har skaffat en addiction för One Direction och deras musik gör mig alltid så glad när jag är deppig!
jag har skaffat TUMBLR! : and that makes you like, cool.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0