69806672100 ( typ 7 biljoner )

människor fanns det i världen när jag nyss kollade på en klocka
över världs populationen, och varje sekund föds typ 10 personer och 5 st dör.
rätt så konstigt att vi hela tiden ökar va?! mindfuck typ och man vill knappt
tänka på det.

på tal om det..........................
så tänkte jag säga att jag har typ 20 st läsare om dagen. och varje gång jag
loggar in och kollar statistiken säger jag: WTF, lika förvånande varje gång.
vilka är det egenteligen utav 7 biljarder människor på denna jord som läser min blogg?
jag tycker det är väldigt mycket. 20 st personer med olika personligheter,
olika DNA ( pluggar genetik på biologin, prov imon!! ) som alltså läser min tråkiga blogg.

rätt så intressant va?

ps. ska bli bättre på att blogga om ni blir bättre på att kommentera . sp

/\
l

jk

Kommentarer
Postat av: amanda

jag är en av dom där 7 biljonerna och en av dina läsare och jag tycker din blogg är fin hejhopp

ps om du inte vet vem jag är blir jag sad:(

2011-12-08 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0