saker du kanske inte visste om mig

FADS
  • Jag är intresserad utav mode och så, men i slutändan blir det ändå bara baseball tröjor, jeans och nike/converse.
  • Jag är vegetarian sedan typ 2-3 år tillbaka men det har lixom smält in i min livsstil så jag tänker inte ens på det längre.
  • När jag var liten skrev jag berättelser och sånt asofta, sen sluta jag med det när jag blev lite äldre, men nu har det börjat komma tillbaka och skulle lätt kunna tänka mig att ha journalist eller författare som framtidsyrke.
  • Jag hatar folk som: mobbar, inte vågar stå för vad de säger och fördomsfulla människor.
  • Jag ÄLSKAR verkligen att spela in filmer tillsammans med kompisar eller själv ( haha nej brukar inte göra det men håller på med ett projekt till min kompis julklapp ) och att sedan redigera filmerna.

Kommentarer
Postat av: daniela forsberg.

åh, fördomsfulla människor är det absolut värsta jag vet. tycker verkligen det är så vidrigt och obehagligt.



sv. håller verkligen med. happiness är dock min favorit. så fin.

tack tack gulliga du.

2011-11-05 @ 12:06:23
URL: http://danielaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0