Dag 08 – Min favoritmusik

( skippade min dag därför att jag bara har ätit halstabletter, piggelin och druckit varmt vatten de senaste dagarna.
skippade min bästa vän därför att jag verkligen inte orkar skriva! har typ 10 bästa vänner så ni får ett hjärta istället
& skippade min tro, för den e onödvändig.. )

A

Jag säger själv att jag har en rätt så varierad musikstil, medans andra säger: '' NEJ DU LYSSNAR BARA PÅ SAMMA SKIT!1 '' - har aldrig hört det quotet men var tvungen att överdriva


Det är så svårt att sätta tummen på exakt vad jag lyssnar på.. så här får ni 3 punkter !




Jag lyssnar en hel del på:

as

där band som The Smiths, Oasis, Belle&Sebastian, Joy Division ( fast Joy Division är snarare mer alternative, lite grunge, lite punk, lite indierock ) osv. Om du inte har en blekaste aning om vad Indiepop är, kan jag inte heller förklara mer.. man måste helt enkelt lyssna för att kunna förstå!





DOCK
, så måste jag säga att mitt hjärta dunkar lite mer för..

dsa
Favoritbanden inom denna genren är såklart; The Kooks, The Wombats, Arctic Monkeys osv.


Sen är jag ju som alla andra.. jag har pojk-obsessions!♥ Höhö, mina favoriter är Jedward! Anledning: grymt söta, IRLÄNDARE♥, gryym musik, IRLÄNDARE♥, roliga, IRLÄNDARE♥

ASS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0