Dag 12 – I min handväska

asd

min fett tuffa hemmagjorda väska innehåller:

alltid tuggumi. om någon vill impa på mig och bjuda mig på tuggumi, köp den sorten!
min finfiina slitna Vivienne Westwood plånbok!
Min kära fula äckliga mobil som just nu genomlider en räkning på kanske 700 kr?
Min älskade iPod som nog är det objekt jag älskat mest någonsin.
My beloved kamera! Och nej, den funkar inte ens. Hade med den för jag kände mig så jävla hardcore.
Mina älskade blåa brillz.
Sist men inte minst min astuffa zebramönstrade sminkväska!

Kommentarer
Postat av: jborggren's fotogalleri

hur har du gjort den väskan? as cool ju! :)

2011-11-03 @ 18:00:31
URL: http://jborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0