every teardrop is a waterfall

hallahinshallah'
HEHE, roligt att jag har slutat ta med mig kameran överallt...:(
nej men iallafall sÅÅÅÅÅ... typ klockan 5 så hämtade aurela och amelia mig och vi gick till kinan där de bjöd mig på vårullar♥♥♥!
senare så hade de + melissa överasskat mig med en tårta, så vi gick med en fet jävla tårta i en kasse påväg till kiosken därför att en viss aurela... skulle jobba, så hon fick be om lite ledighet sen stack vi ut och satt oss vid ett bord när det var kallt som fan och jag fick blåsa ut ett litet sött ljus på tårtan ( som var sockerkaksbotten med choklad, MINA VÄNNER KÄNNER VERKLIGEN MIG♥♥ ) sen grädde, och godis (???).

en amazing kväll och jag bugar & ber för denna!♥ imon bär det av till halmstad för att shoppa lite heheh, OCH JAG LÄNGTAR SOM FAN TILLS 00.00 DÅ GRATULATIONER STRÖMMAR IN PÅ FB hahahah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0