Dag 01 – Presentera mig själv

asdf



Full Name
: Julia Maja Josefine Lindkvist Skywalker
Nickname: Julia/Jullan/Jula/Julio
Gender: Woman
Age: 14 soon 15
Height: 1.58
Weight: 47
Shoe size: 37-38
Day of Birth: 8 October 1996
Lives: In a galaxy far far away
Does for living: Wasting my valuable time in school
Relationship: In love
Fun Fact: Has problems with right-left, can't roll R with the tounge


går inte in på mer för ni lär ju känna mig bättre i de andra inläggen :-D
har även gjort en speciell kategori för dessa inläggen, kolla bara i vänster spalt under ''30DAYSQUESTIONS''

och btw: sjuk som tusan, näsan bara rinner och jag har ont i halsen, tyck synd om mig nu♥ skoja


Kommentarer
Postat av: Felle

Har du skinnat dig i sidan? (:

2011-09-26 @ 19:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0