Dag 02 – Mina förälskelser

hhhahahahaha, om jag visste detta tidigare skulle jag ändrat.. aja
mina förälskelser:

Lucas var väl den första? hahah i lekis! vi gifte oss och fick min första puss innuti en buske ♥ I still don't get hurfan man som liten kunde krypa in i buskar(???).

Second one måste varit Daniel? Haha vi var typ ''ihop''<- swedish word for TOGETHER ( asking someone '' Vill du va ihop? '' = '' Do you want to be together? '' '' Ska vi vara kära? '' ) i några veckor :')

3:e var Kaj I guess, vi var nog tsm i typ 1-2 år? :) höhö! japp inget ingående direkt

OCH NU?

tja är kär

SDF

ps: ''felle'' <- vem du nu än är :) nej har inte snaggat sidan!

Kommentarer
Postat av: Felle

Jo jag är en tjej som typ följer din blogg >.< , okejj såg ut så på bilden lixom ;)

2011-09-27 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0