HEY I'M A BELIEVER

snacka om att jag blev glad efter era kommentarer finsar♥
precis kommit hem ifrån Halmstad ( skippade skolan idag, vi hade bara 2 lektioner ändå gick vi hela dagen, onöödigt)
det är egenteligen marknad ikväll, men orkar inte gå ut + att jag har ju fake:at sjukdom så..
imorn ska jag dit iaf!! PEPPEPP
här får ni lite bilder på lite ''inköp'' de senaste dagarna iaf hahah!


fs

köpt idag i halmstad, allt på h&m tror jag hahah? aja.. ( tröjorna sitter mycket bättre på )

sda

massa skit som jag köpt senaste dagarna hihi, påsen är kardemummakaffe från indiska ( e coffee addict för er som inte vet! ), en mjölkvisp för 9 kr på IKEA :D:D:D, kortet med big ben haha ok men det e också köpt på ikea ( uk nörd.. ), Oasis skivan e köpt på loppis samt polaroid kameran som är mitt senaste tillskott i kameravärlden som också e köpt på loppis ♥

NEJ NU SKA JAG AVNJUTA MITT KARDEMUMMAKAFFE MED VISPAD MJÖLK OCH SPELA THE SIMS 3! ha det så kul♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0