MARDY BUM

goddag!
denna dagen har inte varit på speciell direkt.. frågade om sommarjobb på våran lokaltidning.
tanten jag frågade var askonstig och börja babbla om mitt intresse: '' ja, du måste ju verkligen
brinna för detta. så ta denna tidningen och tänk på det jag sa!!1 ''
''sen står min e-mailadress där, så maila mig så kan vi snacka.'' jag: ''ok, men vart står den?''
hon: '' det får du hitta själv. jag heter **** föressten.''
såå, jag ska antagligen fråga en annan tidning som ligger typ 5 mil härifrån, men då får jag åka buss varje dag :( aja


NU ÄR DET SÅ ATT JAG INTE HINNER BLOGGA JUST NU!
kanske skriver mer ikväll, inte nu iallafall. annars kommer det imon såklart!♥

ni får nöja er med denna aaaassgrymma nya låt från världens bästa the koooks nya album♥♥♥
(klicka på bilden)


sdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0