YOU'RE BEAUTIFUL

goddag!
svintrött just nu. kom hem för typ 20 minuter sen från marknaden som jag varit på sen kl 11!
först gick jag med lela, amelia&issie, sen med lina, dalida & astbrik, trevligt trevligt :)
ikväll ska jag förmodligen hem till Lii, och strax får jag väl laga mat? :( OCH TILL DET: THE SIMS!111

fds

1:a längst upp åt vänster : fina cheyer med peruker!
2:a åt höger längst upp : lina&jag testar brillz ;) ahah
3:a vänster: blerta & brix i sina fina ambassadör tröjor!
4:a höger: dalidas&mina munkar hihi

( bilder tagna med iPoden och redigerade i Instagram, aka hipstagram.. vet att det är en svart linje längst ner men hahah är så himlans trött just nu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0