min dröm i gif:

här kommer världens mest creepigaste men ändå bääääästaaaa dröm i gifs:

vaknade på morgonen såhär..

dsaf

tydligen hade mina föräldrar beställt biljetter till Cambridge och alla i min familj ink mig var såhär..

as

vad skulle vi göra där? jo träffa den britten jag såg på livestream igår HAHAHA.. hela resan gick på
typ 2 minuter och vi körde genom kanada och ukraina (??wtf..)


afd

sen kom vi till cambridge - men allt såg ut som london.. och jag träffade britten framför Big Ben..
och vi kramades typ i 500000 timmar

gf

min familj var ju såklart med och mamma föreslog att vi skulle gå till starbucks (mmhhmmmm) så jag
och britten slog oss ner vid ett eget bord där även 1 uteliggare satt ( wtf ) så vi satt och skrattade åt honom
och var helt gulligt förälskade..

dasf

sen så hade tydligen mina föräldrar och hans föräldrar bestämt att vi skulle hem till dom, så vi tog taxin där.. och väl där så var hans föräldrar och syskon världens gulligaste så när jag och min familj kom in genom dörrarna..

asf

sen käka vi ba FREE FOOOOD och sen så gick jag och britten upp på hans rum och spela gitarr och myste. naw

asd

sen blev det natt och han väckte mig klockan 1 sen gick vi ut och la oss och somnade under stjärnorna ASDFGHJKL

sdf


SEN, VAKNADE JAG UPP FRÅN MIN DRÖM AV ATT MIN SYRRA SKREK: JULIA KLOCKAN E 12, UPPPPPP!

sadf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0